Re: Jak dodac usuniete konto BDC ?

Autor: Cajun <cajun_at_no_spam.o2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 20:29:40 MET DST

Użytkownik *KW* napisał:

> Z bety przenieś tę betę go do domeny PDC,
> a dalej już prosto.

Moment, moment - BETE mam promowac z BDC do PDC.
Ale wtedy bede mial w sieci dwa servery ze statusem PDC - czy tak
sytuacja jest poprawna (i czy wogole moze istniec).

A co po zmianie statusu ? Jakos sie zsynchronizuja i wtedy bede mogl
(jak ) zmienic status Bety z powrotem na BDC ? Czy moze po wszeczasy
bede mial 2 PDC ?

Pytanie byc moze banalne, ale do tej pory siedzialem na novellu, a teraz
musze sie pomeczyc z NT.

Pozdrawiam
Darek