Re: Exchange, AD i DNS - 2 serwery ...

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 15:35:27 MET DST

Jacek Marek wrote:

> Przekieruj port 25 "zewnętrznej" karty sieciowej serwera WWW do Exchange.
> Hmmm, "zwykły" serwerek bez ISA potrafi to zrobić. RRAS.... oj. już nie
> pamiętam...

A ja bym i tak postawił linuksa :-P Tutaj może być kluczową kwestią, że
kolega wcześniej pisał o Web Edition, a szczerze mówiąc nie wiem jak
bardzo ta wersja jest wykastrowana w stosunku do pełnego Windows.

Poza tym w pytaniu zostało zaznaczone:

> Wspomnę jeszcze że W2003 Standard jest za routerem, za NATem, z adresem z
> klasy nieroutowalnej.

Może coś się da zrobić na tym routerze. Choć skoro klasa jest
_nieroutowalna_ (hint: błędne nazewnictwo, czepam się).

> Ps. [OT[ Jest Ktoś jutro w Wawie na notabene ISAie?

Ja :-P

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl