Re: [XP] Czy da się zahasłować katalog ?

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 10:50:12 MET DST

Hej !

> A nie możesz po prostu ustawić uprawnień?

To mi nie załatwi sprawy, bo czasem z konta danego użytkownika
korzystają inne osoby, które nie powinny mieć dostępu do tego
katalogu. Wymuszanie przełączania się na innego użytkownika
byłoby z deka upierdliwe. Dlatego o ile to możliwe chciałbym
jakoś zrealizować to przez hasło.

EMPI
http://www.empimusic.z.pl