Re: Zmiana nazwy domeny pod W2000 Server

Autor: TFranke <softex_at_op.p>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 16:12:29 MET DST

> Tak juz tylko gwoli uzupelnienia to jezeli domena windows 2000 jest w
> trybie
> native albo jezeli nie masz ochoty na ta zabawe to pozostaje ci
> wykreowanie
> nowej domeny obok istniejacej i migracja zasobowy zuzwyajac ADMT
>
> --
> Tomsz Onyszko [MVP]

Tak, mam juz tryb nativ. Pobralem sobie admt. Jeszcze go nie uzylem, ale mam
jeszcze jedno pytanie.
Planowalem dokladnie taka peocedure, ze najpierw postawie sobie serwer dla
nowej domeny ale czy uzycie admt spowoduje przeniesienie (wyciecie ze
starej) tych zasobow. Chcialbym byc tego swiadomy zanim zaczne testy.
Dzieki
Tomek