problem z ustawieniem uprawnień

Autor: Janusz Pruszewicz <jasiu_at_tool.eu.org>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 14:16:47 MET DST

witajcie,

mam pewien problem z ustawieniem uprawnień
jest taka sytuacja:
kontroler domeny + komputery członkowskie (systemy windows 2000 pro i
windows 2000 Server) i konta użytkowników w domenie.
jak ustawić konfigurację by jednemu z użytkowników domeny przekazać
prawa administracyjne do jednego z komputerów (serwerów) w domenie?
tworzyłem "Jednostki organizacyjne" przekazywałem prawa ale jakoś nie
wychodzi. Macie może jakiś wskazówki?

pozdr.

--
jasiu