Re: Udostępnianie zasobów pod w2k

Autor: MarcinB <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 11:50:24 MET DST

Użytkownik <albireo77@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:015f.00000459.416b01c6@newsgate.onet.pl...

> Na moim kompie konto gość jest uaktywnione i mam udostępnione zasoby.

Jak o sieci chodzi, to jestem cienki, ale podzielę się moimi doświadczeniami
ze współpracy XP Pro i 98SE, może Ci to jakoś pomoże:
1. u mnie komputery się widzą i dogadują mimo w_Y_łączonego gościa na XP -
do kontaktów z drugim komputerem przewidziałem specjalne konto z grupy
goście z zablokowaną możliwością logowania lokalnego
2. sprawdź uprawnienia gościa (lub wszystkich, lub konta dla zewnętrznego
komputera) zarówno w dostępie z sieci, jak i w ogólnych uprawnieniach dla
grup i(lub) użytkowników

Swoją sieć ustawiałem intensywnie przeszukując internet i stale coś
poprawiam, jak tylko wyszukam jakieś ciekawe i mądre informacje. Niestety:
porządnej kompilacji ulokowanej w jednym miejscu jeszcze nie namierzyłem.

Pozdrawiam, MarcinB.