Re: blokada stacji dyskietek

Autor: piter <piter.17_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 23:55:40 MET DST

> Wyłącz FDD w BIOS-ie komputera a BIOS zabezpiecz hasłem i spoko

no tak, tylko że jak ja będę chciał skorzystać z dyskietki to będę musiał
restartować komputer, a wolałbym się poprostu zalogować na swoje konto
administratora z możliwością korzystania z FDD,

może jest jakiś inny sposób? a może jakiś program blokujący (w sumie
przydałoby się zablokować i FDD i CD-ROM, ale FDD to priorytet z uwagi na
możliwość przecieku danych z firmy)

pozdrawiam
Pitek