Udostępnienie połączenia modemowego - error 783 - albo ja jestem młot albo on??

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 21:17:35 MET DST

Klikam na połączeniu modemowym (Dialogu) i przechodzę na zaawansowane i
klikam na udostępnienie poł. inet. itd.....

i dotaje taki error:
---------------------------
Połączenia sieciowe i telefoniczne
---------------------------
Nie można włączyć dostępu współdzielonego.

Błąd: 783: Nie można włączyć Udostępniania połączenia internetowego.
Połączenie LAN
wybrane jako sieć prywatna jest nieobecne lub odłączone od sieci.
Przed włączeniem Udostępniania połączenia internetowego upewnij się,
że karta LAN jest podłączona.

Nic z tego nie rozumiem.... drugi PC co mam podłączony do sieciówki jest z
XP ale ten to sie nie nadaje bo ma jakiś zgryz z WMI przy udostępnienu poł i
nie ma takiej tam opcji (XP jest dla mnie toporny), aha ten PC z w2k to ma
IP LAN'u: 192.168.0.1 ,zaś ten z XP 192.168.0.2

Co z tym zrobić mam wzystkie SP na w2k ,aha i kompy sie widzą się w sieci...

--
Saper/nolin11
*******