Re: jak ustawic siec?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 09:24:39 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Kwiatkowski" <kwiatkrz@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ckda9u$m5j$1@atlantis.news.tpi.pl

> Jeśli mówimy o jakimkolwiek z systemów NT, 2000, XP, 2003 to normalne
> - ICS zamienia IP na 192.168.0.1 automatycznie przy włączeniu
> udostępnienia łącza ale możemy go potem spowrotem zmienić
> na dowolny inny IP i działa nadal :)

W Win98 SE oraz w WinME działa to AFAIR identycznie.

> Bzdura - u mnie działa na IP z zupełnie inną maską ;)

Owszem, działa, sam to dawno, dawno temu testowałem
(http://tinylink.com/?Oo7R4gZ7Nm). Ale zdaje się, że tylko do pierwszego
restartu.

BTW co jest tu bzdurą? Nie tak działa ICS, jak napisałem? To, że można
jakiś program zmusić do zachowywania się w inny sposób niż przewidzieli
jego twórcy nie zmienia _zasad jego działania_.

/odpowiadając zmień px na pl/