zmiana dysków w domenie

Autor: grzechoo <grzech00_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 21:13:56 MET DST

Witam
mam domenę W2k svr. postawioną na RAID5 - jeden dysk logiczny. Chciałbym
wymienić dyski - po pierwsze za małe, po drugie za wolne, po trzecie co
jakiś czas kontroler ostrzega o błędach.
Czy macie jakiś pomysł jak to zrobić, aby było szybko i bezpiecznie??
Chciałem zrobić tak:
- backup dysków RAIDowych
- wyjąć bezpiecznie wszystkie całego RAIDa i się do niego nie dotykać
- włożyć nowe dyski,zrobić RAIDa, zainstalować OS
- zrobić restore, łącznie z odzyskiwaniem usług katalogowych
Cały czas mam d..pę chronioną, bo mogę wrócić do starych dysków i zrobić
jeszcze raz

coś źle myślę? Może macie jakieś uwagi? Albo może całkiem inaczej to
rozwiązać??

Operację planuję na przyszły weekend, a mam też ślub kumpla - chciałbym ze
wszystkim zdążyć :) i później na kacu nic nie poprawiać

pzdr
grzechoo