Windows 2k3 problem

Autor: miszel <mt85_at_op.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 11:34:59 MET DST

Witam! Od wczoraj mam problem z moim systemem. Gdy próbuje włączyć jakiś
program dajmy na to dc czy nero itp. wyskakuje mi błąd w wierszu poleceń
"Program za duży do umieszczenia w pamięci". Nie wiem czym może to być
spowodowane, wczoraj instalowałem kodeki do filmów jak popadło i może one
coś przeciążyły, dodam że nie da się ich odinstalować bo nawet instalator
się nie uruchamia. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam, Michał.