Re: konfiguracja/blokada systemu => win200 NT

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 10:59:03 MET DST

On Sat, 9 Oct 2004 22:33:10 +0200, Cris wrote:

> uruchamianymi
>>
> dzięki za naprowadzenie... bede szukał, tylko ten NTFS mnie zmartwił... cóż
> będzie trzeba na niego przejść ;)

Czemu Cię martwi NTFS? Wg mnie to chyba najlepszy filesystem dla systemów
Windows. Nie wiem jak będzie z WinFS ale przejście z NTFS na WinFS może być
ciekawe.
NTFS jest _wg mnie_ lepszy pod każdym względem od FAT - minimalne różnice
wydajności są rekompensowane przez inne zalety NTFS.

> a WIN 2000 Professional oparty na technologii NT ... (źle tam troszke
> napisałem, sorrki)
>
> pozdr.
> Cris

Ano jest oparty na kernelu NT - to kontynuacja linii systemów NT.

--
Pozdrawiam
Piotrek