2 x Win XP?

Autor: tire <tire_at_no.email>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 18:41:02 MET DST

Witam

Jestem slabo zaawansowanym uzytkownikiem komputera. Mam nadzieje, ze
znajde jakas zyczliwa dusze, ktora mnie oswieci w moich problemach :-)

Mam kompa z Windowsem XP SP1 na partycji C. Chcialbym zainstalowac Win
XP SP2 na np. partycji D. Czy jest to mozliwe? Wiem, ze moga
wspolistniec rozne systemy w komputerze, ale czy moga byc dwa takie
same?

Jesli zas moga, to jak instalowac drugi?

Dziekuje i pozdrawiam - tire