Re: Ciągle restartujacy się XP

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 22:16:17 MET DST

Ryczypisk wrote:

> Karta działa, używam jej normalnie w trybie awaryjnym.

To jeszcze nie świadczy o tym, że jest w pełni sprawna. Przetestuj
system: Prime95, MemTest86.

> Nie wiem jak wyłączyć automatyczny restart.

Wyłącz automatyczny restart oraz zrzut pamięci w przypadku napotkania
błędu - Panel sterowania -> System -> Zaawansowane -> Uruchamianie i
odzyskiwanie -> Sekcja "Awaria systemu".

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk