Re: Windows NT - historia

Autor: <irek_at_elpec.com>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 16:10:00 MET DST

bad_skipper wrote:

> http://www.i-lo.tarnow.pl/edu/inf/hist/gui/pages/nt31.htm

echh..nawet miałem płytkę z NT 3.1 i udało mi się tym pobawić
Pamiętam jakież bylo moje zdziwnie jak podczas pierwszej instalacji windows
wyrzucił komunikat na konsoli ze ten procesor ma błąd w jednostce zmienno
przecinkowej czy czy ma te błędy korygować programowo.

Nic wprawdze na tym nie chodziło i mało jaki sprzęt miał sterowniki pod ten
system, ale generalnie pierwsze wrazenie bylo pozytywne (jak na windows
oczywiscie bo prawie w tym samym czasie testowałem OS2)

p.
irek