Re: office 2003

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 14:13:18 MET DST

Ktuś, czyli "RoB" posługując się mailem <iemand@pandora.be>, po
przemyśleniu napisał(a):

> Moze masz podczas instalacji zaznaczone, ze poszczegolne czesci ma uzywac
> z CD. Wloz cd wybiez costom installacje dalej powinienes widziec co ma
> zainstalowane z HD, co z CD, a co na pierwsze uzycie.

Albo jeszcze inaczej, ja instalowałem z opcją archiwizowania plików
instlacyjnych (bodajże na końcu instalacji). I jeśli coś chce dorzucić do
office'a albo zaktualizować przez ms office, to łyka sobie co chce z
twardego.

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,