Re: Asus P4P800S-X Nie można posadzić NT

Autor: Tomala <tabiszt_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 13:37:38 MET DST

Właśnie kiedyś instalowałem NT 4.0 serwer i była możliwość załadowania
innych sterów z dyskietki.
Tu jak przygotowałem dyskietki nie dochodzę do momentu F2 bo mam restarcik
:(.
Chyba że źle przygotowałem dyskietki, czy potrzebna jest jakaś opcja
(parametr) ?

dlaczego NT ?
hmm producent oprogamowania zaleca aby wszystkie kompy w sieci pracowały na
tej samej platformie a że zdecydowana większość jest na NT tak więc i tu
staram się to posadzić.

pozdrawiam
Tom