Zdalna Administracja

Autor: Cmx <cmx_at_life.plussuu_nnntooo>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 07:37:23 MET DST

Witam :)

Potrzebuje programu dla XP cos ala "Remote Desktop Connection" i "Radmin -
Remote Administrator".
Tylko z mozliwoscia polaczenia sie z hostem nie posiadajacym zewnetrznego
adresu ip (I ja niestety tez nie mam zew ip).Zebym mogl tym kompem
zarzadzac graficznie...
Czy jest jakis program ktory to potrafi ??

Wyobrazam sobie to tak :

Moj komputer---------\
                      \
                      / Jakis komputer posredniczacy ?
                     /
Zazadzany komputer---

W radmin istnieje opcja "Connect through host" niewiem czy to do tego sluzy
ale wedlug helpa raczej tak... i musialbym zajnstalowac serwer na jakims 3
kompie z zew ip......?

Najlepiej zeby byl jakis program z usluga ktora udostepnia ten serwer
"proxy" za drobna oplata, bardzo mi to jest potrzebne :(

Prosze o pomoc w odnalezieniu rozwiazania

Pozdrawiam