SP2 - dalem sie nabrac

Autor: Krzysiek <yogi-7_at_usun.wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 19:18:31 MET DST

Uwaga na czasopismo PC WORLD COMPUTER nr 10/2004.
Numer wyróżnia się nagłówkiem "Windows XP Service Pack2 zainstaluj
koniecznie, ale bądź świadomy że...".

Otóż uprzedzam, że po zakupieniu okazuje się, iż oczywiście na CD jest
Service Pack 2 ale w wersji angielskiej. Chyba należy być świadomym, że
wresja językowa jest niewłaściwa do najpopularniejszej wersji w tej części
Europy.
Uważam, że wydawnictwo świadomie wprowadza w błąd. Zwłaszcza, że tematem
miesiąca było ukazanie się SP2 w wersji polskiej. Świadczy o tym ilość
postów na tej grupie.

Cóż mój błąd polega na tym, że mam Internet via telefon i ciągnięcie prawie
300MB mija się z celem.
Co do pozostałych artykułów i programów w tym numerze się nie wypowiadam.
Dodam tylko, że nie kupiłbym go po przejrzeniu.

Chyba zacznę robić wycieczki do kącików prasowych, gdzie niekoniecznie
trzeba kupić za to można przeczytać na miejscu. Nie jestem zwolennikiem
takiej metody tak jak i spożywania produktów przed kasą hipermarketu ale to
chyba rozsądne.

pozdrawiam, krzysiek