Asus P4P800S-X Nie można posadzić NT

Autor: Tomala <tabiszt_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 18:55:33 MET DST

Witam wszystkich
Zwracam się do grona grupy z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego porblemu.
Mam kompa z płyta Asus P4P800S-X na chipsecie Intela.
muszę posadzić na nim Win NT 4.0 Workstation. i tu zaczynają się schody.
Botuję system z CD i po 15 sek. ładowania sterowników występuje samoczynny
restart.
Posadziłem XP i Linuxa, nie było żadnego problemu, niestety ja muszę mieć NT
!.
Wgrałem najnowszy Bios ze strony Asusa 1004 ale niestety nie pomogło.
Zauważyłem że robi restart kiedy chce załadować stery do CD-ROMu, ale mogę
się mylić.
Proszę o jakieś sugestie bo jak nie zrobię tego do poniedziałku ktoś mi
urwie coś...
Chętnie przetestuję każdy sposób gdyż moje pomysły już się skończyły.
Z góry dziękuję za pomoc.
pozdrawiam
Tom.