ERROR 1606

Autor: Edward Smusz <edward130948_at_xl.wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 15:39:37 MET DST

Jestem użytkownikiem komputera z systemem Windows XP Pro i korzystam z sieci
osiedlowej.
Przez dłuższy czas używałem darmowego firewalla Sygate Personal Firewall.
Parę dni temu przestał sie uruchamiać w czasie startu systemu. Dostęp do
Internetu został zablokowany. Połączenie z Internetem jest możliwe gdy
ZATRZYMAM (ALE NIE USUNĘ) usługę Sygate Personal Firewall lub skorzystam z
apletu w DODAJ/USUŃ PROGRAMY i próbuję usunąć tego firewalla. W obydwu
przypadkach znika z listy uruchomionych procesów SMC.EXE (firewall). Gdy
jednak chcę usunąć firewalla metodą wspomnianą wyżej - wtedy pojawia się
komunikat ERROR 1606. COULD NOT ACCESS NETWORK LOCATION
%USERPROFILE%\PrintHood\. W rezultacie firewalla nie da się usunąć. Po
restarcie komputera sytuacja powtarza się.
Przeglądałem masę różnych artykułów w Internecie. Czytałem artykuły
Microsoftu. Są tam opisy błędu 1606, ale nigdzie nie jest on kojarzony z
%USERPROFILE%\PrintHood. Co ciekawe - identyczny komunikat pojawia się
podczas prób zainstalowania innych aplikacji (nie wszystkich) np. nowej
wersji firewalla firmy Sygate. Chyba taki komunikat generuje instalator
Windows.
Sprawdziłem poprawność zapisów w rejestrze:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellFo
lders
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\UserShe
llFolders
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft|Windows\CurrentVersion
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellF
olders
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\UserSh
ellFolders
Wszystkie zapisy są tam moim zdaniem poprawne. Czy ktoś może mi udzielić
odpowiedzi jak rozwiązać ten problem? (edas13@go2.pl)