Problem z dost. do załączników-> ZABEZPIECZENIA??

Autor: mercur <mercur_at_plusnet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 13:25:09 MET DST

Witam serdecznie,
Od paru dni "użytkuje" XP i mam nastepujacy problem z załącznikami w
poczcie:
-otrzymując maila z załacznikiem, chcę go otworzyć, i zanim mi pokaże
zawartość,l mam okienko z zapytaniem czy chce go otworzyc czy zapisac. NIE
MOGĘ ODCHACZYĆ TEGO OKNA, żeby mi sie nie pokzywało (odchczanie w dolnej
jego częci nie jest aktywne)
-nie mogę w Office wysłac pliku WORD jako załącznik. Opcja taka jest
NIEAKTYWNA.
Podejrzewam że ma to związek z jakimś poziomem zabezpieczen, tylko nie moge
dojść do tego gdzie: w systemie, poczcie czy w Opcjach intenretowych.
Może ktoś podpowiedziec?
Pozdr,

mercur
mercur@plusnet.pl