prosba o pomoc

Autor: Mariusz Brodda <m_brodda_at_rpl.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 10:30:38 MET DST

Witam.
Mam mały problem z moim XP Prof.
Dziś rano uruchamiając komputer zauważyłem że we właściwościach otoczenia
sieciowego pojawiła się ikona
"Brama do internetu" (lub podobnie - nie pamietam dokładnie) z dziwną nazwą
(zaczynająca się jak czyjeś nazwisko). Nie mogę tego usunąć a we
właściwościach tego połączenia jest masa aplikacji które mozna
"zaptaszkować" - i wygladają one na jakiś soft do sciągania pirackiego
softu. Odhaczyłem te usługi ale teraz chciałbym się tego pozbyc a nie bardzo
potafię.
Co ciekawe ani Ad Aware ani antywirus ani firewall (sysgate) nic nie
raportują :(
Dostęp do netu mam zapewniony przez providera (jest to sieć osiedlowa) z
publicznym adresem IP.

Jest na to jakaś metoda ?
Proszę o pomoc

Pozdrawiam