Re: dodać workstacje XP do domeny -problem?

Autor: Norbert Kowalewski <norbi15.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 08:26:58 MET DST

glappo <glappo@banita.pl.WYTNIJ.TO> napisał(a):

> powino w miare rozjasnic:
> http://banita.pl/konf/smbdomenawinxp.html

powiem tak owszem wyjasnia ten artykul ale chyba nie do konca wiem
umnie ejst tak:
loguje sie na maszynie xp jako administartor lokalny oczywiscie pomijam fakt
ze na tej maszynie istnieje takze konto lokalne uzytkownika
i teraz wchodze do tych opcji chce zmienic na domene w czlonkostwie wpisuje
nazwe domeny nie wiem czy pisac cała czy tylko netbiosową np.server.com.pl
czy tylko server tak jak nazwa domeny w otoczeniu sieciowym? dostaje
komunikat "nie mozna skontaktowac sie z kontrolerem domeny dla domeny server
a gdy wybiera ta druga opcje to:
identyfikator sieciowy
nazwa uzytkownika wpisuje administartor z haslem tego ktory jest na
kontrolerze
potemnazwa domeny wpisuje server.com.pl
potem okno drugie nie mozna odnalez konta tego komputera w domenie i
wypelniam pola nazwa komputera np komp1 i domena komputera server.com.pl
i mam podobny komunikat do tego co poprzednio
nie wiem moze ma znaczenie to ze nazwa komputera jest taka sama jak konto
zalozone na kontrolerze domeny?
prosze przesledzic moj opis czy dobrze wypelniam te nazwy i hasla
pozdrawiam