Re: pamięć wirtualna na D: ?.

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 16:33:53 MET DST

P.M. wrote:

>>> D:. Czy jest bezpieczne mieć plik swap'a na dysku wyjmowalnym?

> Moje pliki pamięci wirtualnej znajdują się tylko na D:. Windows XP są na C:.
> Jeśli wyjmę kieszeń i zabootuję komputer czy może coś się stać?

Przecież w systemie możesz mieć więcej niż jeden plik pagefile.sys. ;)
Zakładasz sobie mały plik stronicowania na dysku systemowym (powiedzmy
kilkadziesiąt MB) a resztę (kilkaset MB) na dysku wymiennym. Przy takiej
konfiguracji system powinien wstać - może tylko po jakimś czasie
protestować z uwagi na zbyt mały rozmiar ww.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk