Piorytetowy dostęp do łącza

Autor: Diablitko <diablitko_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 18:45:32 MET DST

Jest może jakiś program za pomoca którego można określić pierwszeństwo
dostępu do połączenia sieciowego pod XP? Chodzi mi oto np żeby ustawić
dostęp do łącza tak aby ie mimo ściągania coś ftp'em mogło w razie potrzeby
zarazerwować sobię większą cześć łącza. Już się dowiedziałem że iptables se
z tym radzi ale niestety on jest pod linux'em.