Re: Dokiedy MS bedzie swiadczyl oficjalny support dla Winows 200

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 14:27:48 MET DST

Użytkownik " Tomasz Onyszko" <gekkon@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ck3bbs$6a9$1@inews.gazeta.pl

> Michal - dodaj tylko ze do 2000 to bedzie Extended support - warto sie
> zapoznac z tym co to oznacza

Fakt, mogłem się o tym rozpisać, zamiast skupiać się na porównaniu W2k z
XP :-(. Co by to jednak miało nie oznaczać, W2k będzie supportowane
tylko o rok krócej od XP.

Objaśnienie różnic między wsparciem podstawowym a dodatkowym można
znaleźć tu:
"Cykl Wsparcia Technicznego Produktów Microsoft- Najczęściej Zadawane
Pytania"
http://support.microsoft.com/default.aspx?pr=lifepolicy
(u mnie wyświetla się po polsku)

P.S. Podejrzewam, że w roku 2010 nikt już o tych archaicznych systemach
nie będzie pamiętał... :-)

/odpowiadając zmień px na pl/