Re: Znika litera dysku - pomocy!

Autor: remove dot <j131_at_op.dot.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 14:25:40 MET DST

In article <1243.00000913.4165306a@newsgate.onet.pl>, "Kisiu" <kisiufWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

>Dzieki BQB za odpowiedz przy najblizszej okazji przetestuje.
>A moze masz jakis inny pomysl?
>Moze to ma zwiazek z tym ze kiedys byly dwa dyski SCSI i teraz wystepuje
>jakis konflikt?

Jezeli dysk jest normalnie widziany i tylko restart systemu powoduje ze znowu
trzeba go dodawac z managera dyskow to problem moze byc z tym _kiedy_ startuje
jego sterownik. Jesli system byl przedtem all-scsi to pewnie sterownik ide
(urzadzenie atapi IIRC) w ogole nie startowal. Moze trzeba tylko odpowiednio
przestawic zeby startowal jaknajwczesniej - boot albo system (podobnie jak
scsi)?

j131