Re: w2k i sp4

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 10:22:29 MET DST

Maciek <foto.amator@interiaDOD.pl> wrote in message
news:ck06k6$g3v$1@nemesis.news.tpi.pl
> napisalem ale widze ze nikt dokladnie nie czyta :-(
Wyglada na to, ze wszyscy dokladnie czytaja, jednak tylko niektorzy
dokladnie pisza.... ;)

> nie chodzilo mi o integracje bo to sam znalazlem
> chodzilo mi o to jak zainstalowac w2k odrazu z SP4 gdzies kiedys
> czytalem ze podczas instalacji mozna mu wskazac na SP i system
> zainstaluje sie odrazu z SP.

Zeby zainstalowac W2K "od razu" z SP4, to trzeba najpierw ten SP zintegrowac
z plikami instalacyjnymi W2K (ktore znajduja sie w katalogu i386 na CD). To
nazywa sie wlasnie Slipstreaming. Po tym procesie powinienes utworzyc plyte
instalacyjna W2K z katalogiem i386, w ktory wlasnie "wtopiles" SP4... itd.
Tylko wlasciwie po co ja przepisuje zawartosc podanego wczesniej linku....
;)

--
Darek (DAKOTA)