Re: Kupic W2K proff czy XP proff ?

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 23:18:20 MET DST

MovieJack wrote:

> Czytałaś posta wyżej??? Nie jest bardziej zasobożerny chyba że zostawisz
> wszystkie usługi i wizualizacje włączone na domyślnym poziomie. Jeśli
> wszystko co niepotrzebne wyłączysz system z wyglądu niewiele będzie sie
> różnił od Win2k ale na pewno będzie szybciej chodził na tym samym sprzęcie.

A jak będzie chodził na 300Mhz?
Pytam serio. Mam właśnie taki procek i sobie na nim działam z W2K.
Jeżeli ktoś potwierdzi, że XP będzie działał na takim "sprzęcie" szybciej
niż W2K to chyba załatwię sobie tego XP :)

Oczywiście wodotryski i niekończąca się lista usług zostaną zdegradowane do
koniecznego minimum, tak jak to ma miejsce teraz :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *