Re: proszę o radę, problem z XP i Wordem XP.

Autor: Marcin Oczywiscie <rycho_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 20:53:11 MET DST

> Witam,
> mam wielki problem związany z niemożliwością otwierania plików .doc,
> utworzonych przez Nokię Communikatora 9210, w programie Word.
>
> Pliki zapisuje w formacie Worda (mogę w formacie 95,97 lub 2000). Na
> wielu komputerach wyposażonych w Worda wszystko działa bardzo dobrze.
> Natomiast u mnie nie mogę załadować tych plików. Po przesłaniu (via irda)
> do komputera podczas próby załadowania ich wyświetla się komunikat:
> "Nazwa dokumentu lub ścieżka dostępu nieprawidłowa. Spróbuj wykonać jedną
> z czynności:
> [...]
Tez tak mialem i poradzilem sobie usuwajac z rejestru klucze z nazwami
takimi jak rozszerzenia tych plikow, ktorych nie moglem otworzyc, sa one w
HKEY_CLASSES_ROOT i ponownym skojarzeniu z aplikacjami offica. Ewentualnie
po usunieciu tych kluczy mozna zainstalowac jeszcze raz offica. U mnie to
pomoglo.

Marcin