Re: sp2 i baloniki o wydrukach

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 09:32:23 MET DST

gucio wrote:

> tak, ale tam jest wyłączenie wszystkich baloników ....
> a mi chodzi tylko o ten konkretny.... ;-((

A o jaki system Ci chodzi? - Windows XP? Jeśli tak (czego nie raczyłeś
jasno wskazać) to otwórz folder "Drukarki i faksy" a następnie w
zaawansowanych właściwościach serwera wyłącza niechciane powiadomienia.

PS. Skonfiguruj czytnik: http://klub.chip.pl/wincat2/oekonf.htm

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk