Re: DNS wyłącza użytkowników

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 09:32:23 MET DST

Radziulas wrote:

> Szanowni Państwo, mam powazny problem,którego nie umiem rozwiązać.
> Sieć - 20 komputerów z Win 95, 98 XP, 2000, serwer na windows 2000 serwer
> z active directory jako serwer plików wydruków no i dns. /.../ Co jakiś
> czas, serwer wyrzuca któregoś usera albo kilku z dns. /.../ Jedyny błąd
> w logach jaki mam to: ID 8003 źródło MrxSmb Przeglądarka główna odebrała
> anons z komputera Natura, który zachowuje się tak ajkby był przeglądarka
> głowną dla domeny w transporcie Netbtcpip i numerek. przegladarka głowna
> jest zatrzymywana albo wymuszany jest wybór.

Na serwerze przejdź do klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Browser\Parameters
wartość ciągu "IsDomainMaster" ustaw na "Yes", a wartość
"MaintainServerList" na "Auto". Na stacjach z systemami NT w tym samym
kluczu obie wartości - "IsDomainMaster" oraz "MaintainServerList" -
ustaw na "No". AFAIR wartości mogą się różnić w różnych systemach
operacyjnych - w XP nie będzie to "Yes" albo "No" ale "Truth" albo "False".

PS. Na jakim OS'ie pracuje host o nazwie "Natura"? ;)

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk