Re: 550 [IP:195.14.234.162] DNS

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 14:12:22 MET DST

iw_topola wrote:
> Dobra już dobra niedenerwuj sie

Ja się nie denerwuję. Jestem wyjątkowo spokojnym człowiekiem.

> i powiedz lepiej ( krok po kroku) jak mam to wszystko poustawiać
> żeby było dobrze - proszę ;)

Nie jestem w stanie tego zrobić, moja szklana kula jest w serwisie.
Jakoś nie potrafię zgadnąć czym dla Ciebie jest 195.14.234.162. Jeśli to
jeden z Twoich adresów otrzymanych od jakiegoś ISP, to zadzwoń do niego
i poproś o ustawienie rev-dns dla niego.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl