Re: w2k i sp4

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 14:09:40 MET DST

On Wed, 6 Oct 2004 09:21:42 +0200, Maciek wrote:

> napisalem ale widze ze nikt dokladnie nie czyta :-(
> nie chodzilo mi o integracje bo to sam znalazlem
> chodzilo mi o to jak zainstalowac w2k odrazu z SP4 gdzies kiedys czytalem ze
> podczas instalacji mozna mu wskazac na SP i system zainstaluje sie odrazu z
> SP.
>
> Maciek

Podczas instalacji nie możesz "pokazać" co ma instalator uruchomić -
jedynym "komponentem" zewnętrznym który możesz wskazać są sterowniki do
urządzeń pamięci masowej. Instalacja wraz z SP4 polega właśnie na
integracji instalki z SP4. Są specjalizowane "instalatory" jak np. przy
instalacji systemów na serwerach HP które "potrafią" uruchomić pewne
aplikacje po zainstalowaniu systemu (sterowniki do urządzeń) przy pierwszym
uruchomieniu, ale podczas instalacji zachowują się one tak samo - nie
uruchamiają nic poza instalatorem.

--
Pozdrawiam
Piotrek