Re: Runtime error 429 - Active'x component can't create object - co robić?

Autor: Tomasz Nowicki <tipsy_at_spamhole.com>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 12:39:39 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cjn6ij$eoo$1@news.onet.pl...

> O jakim skrypcie VB mówisz? Podaj więcej szczegółów. Co ten instalator
> instaluje?

Chodzi o skrypt służący do importu wielostronicowych plików .pdf do
dokumentu InDesign. Adobe go rozprowadza (freeware, co prawda), więc jest
sprawdzony. Co instalator instaluje to nie wiem, wywala się na dzień dobry.
Wśród plików instalacyjnych, poza .exe są .frm, .frx, .vbp i .vbw. Nie
ukrywam, że nie znam się zupełnie na visualu, ale wiem, że programik na
wielu kompach działa, a na niektórych - nie.

T.