Reset licencji terminalowych ?

Autor: Robaczek <hhenry_at_poczt.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 11:52:01 MET DST

Przyznaję, że post był już na innych grupach, ale bez odzewu. Może więc Wy
pomożecie?
Sytuacja odrobinę wymknęła się spod kontroli :-((
Nie określiłem komputerów mogących otrzymywać licencje z serwera terminali
Win2003 i
dwa "chwilowo" obecne laptopy, które "były szybsze" dostały coś , co
potrzebne jest stacjonarnym komputerkom... Teraz 20 licencji jest
wykorzystanych i jest problem, który oficjalnie skończy się za 120 dni :-(((
Wiem, że powinienem pilnować przydzielania, ale ............
Jakiś sposób na wywalenie tych 2 źle przydzielonych licencji lub na reset
całości ???

Robaczek