Re: windows 2000 server dwa dyski instalacja problem

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 20:26:35 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:
> Moze byc - kajam sie tutaj w takim razie :) - nigdy nie potrzebowalem
> odwracac tego procesu wiec i rozwiazania nie szukalem

Ja bym to ujął w inny sposób - nie może być w sensie braku wsparcia
przez Microsoft. Jeśli komuś się coś sypnie, to sam sobie jest winien i
najlepiej niech się nie odzywa. Akurat przy odpowiedniej dawce
samozaparcia mało jest rzeczy, których się nie da zrobić. Czasami tylko
może zająć to trochę dużo czasu (patrz odzyskanie plików z EFS).

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl