Re: help IE 6

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 11:52:02 MET DST

Osoba podpisana jako marco <marcorz(nospam)@o2.pl> w artykule
<news:cjtl0m$4vs$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> Dziękuję za zaintetresowanie i wyrozumiałść ale i to:

Nie rozumiem dlaczego odpowiadasz cytując moje słowa, ale chyba oczywiste
jest, że porada niedotycząca WinXP SP2 nie musi zadziałać z SP2. Może
byłbyś łaskaw podać jakieś szczegóły, które Cię skłaniają do próby
przeinstalowania IE?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)