Re: 2 x win2000 na jednym kompie?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 02:03:58 MET DST

Przepraszam, że tak późno...

Osoba podpisana jako werron <werron[spam]@op.pl> w artykule
<news:cj8o76$e1a$1@news.onet.pl> pisze:

> Jako że pracuję w branży budowlanej używam do kreślenia rysunków
> autocada 2002 LT oraz nakładek RCad (robobat) oraz BestCad. Obie
> nakładki w wersji dla LT. Problem polega na tym iż powyższe nakładki
> nie działać jednocześnie. Jeśli zainstalują wpierw Bestcada a
> następnie Rcada, to ten pierwszy przestaje działać.

A wiesz z jakiego powodu? Czy któraś nakładka sprawdza obecność na dysku
plików innej nakładki czy raczej sprawdza wpisy do rejestru?

> Na razie radzę
> sobie co chwila odinstalowując i zainstalowując na nowo Autocada i
> nakładkę którą aktualnie potrzebuje. Ale wierzci mi, to rozwiązanie
> jest do du... !

Zamiast kombinować z różnymi partycjami może lepiej dopilnować wpisów do
rejestrów? Robiłem tak, kiedy musiałem uruchamiać na przemian Worda 6 i
Worda 2000.
Są programy, które mogą nadzorować instalację programu, w tym wpisy do
rejestru. Potem trzeba spreparować pliki wsadowe, w których uruchomienie
nakładki będzie poprzedzone naniesieniem poprawki do rejestru i uruchamiać
te pliki wsadowe, a nie bezpośrednio nakładki.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)