Re: help IE 6

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 00:24:04 MET DST

Osoba podpisana jako marco <marcorz(nospam)@o2.pl> w artykule
<news:cjsgig$9li$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> Bardzo proszę o pomoc w przeinstalowaniu Internet Explorer 6 .

Bardzo proszę o uważne czytanie nazw grup przed wysłaniem wiadomości.

> Mam system XP

Windows XP należą do rodziny NT. I tam zobaczysz swoją odpowiedź na tę
wiadomość.

> i komunikat odmowy przy instalacji" zainstalowana jest
> nowsza wersja" programu IE.

Po zainstalowaniu WinXP SP2 raczej nie uda się zainstalowanie
wcześniejszej wersji IE.

> Jak mogę go ponownie zainstalować?

Po co? Jeśli piszesz z tych Windows, masz już SP2 z najnowszą wersją IE.

> Próbowałem wielu metod łącznie z przeszukaniem bazy wiedzy
> Microsoft,zmiany installera w biosie i to nic nie dało.

Co może dać zmiana czegoś nieistniejącego? Pierwszy raz słyszę o
"installerze w biosie".

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)