przywracanie XP

Autor: Kicer <nospam_at_nospam.nospam>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 20:49:26 MET DST

witam
mam taki problem:
mam windkie 98 , xp i linuxe ale ten ostatni teraz nie wazny
zrobiłem reinstal 98 i za grzyba nie umie przywrócić tego boot loadera z XP
odpaliłem kompa z płyty z xp, dałem naprawe systemu
wpisuje z konsoli bootcfg /scan it itp
potem daje hmmm fixboot, pierwszy raz tak robie i myslałem ze juz wsyzstko git
reset kompa no i wywala ze brak pliku ncostam.exe
to zawsze miałęm na C: tam gdzie win98 no ale po formacie poszło sie
wietrzyć ........
co z tym zrobić ??

pozdraiwam

--
Kicer,   gg: 3729519,  mail: kicer(goryl;))poczta(kropencja;))fm
- Stirlitz co jest lepsze radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Müller.