Problem z Boot.ini

Autor: Alek <rafzub[spam>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 20:43:17 MET DST

Witam.

Na moim kompie sa zainstalowane 2 systemy 98 i Xp. Kiedy? zdarzy?o mi
sie, bez wdawania sie w szczegóły, jeszcze raz rozpoczac instalacje Xp
- mimo, ze był juz zainstalowany...Oczywi?cie przerwalem instalacje,
ale od tej pory w trakcie uruchamiania sie kompa zamiast wyboru 2
systemów mam 3 mozliwosci:
- win 98
- win xp
- windows (domyslne)- tak jest napisane i nie moge tego zlikwidowac.

Jesli nic nie wybiore uruchamia sie ta 3 pozycja...czyli ponowna
instalacja systemu XP. Chce to zlikwidowac, jednak nie wiem jak.
Szukalem w Boot.ini ale nie ma tam tej 3 pozycji. Nie wiem co mam
robic. Jesli ktos ma jakis pomysl, bede wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam

Alek