blokowanie konta = NtLmSsp ;\\

Autor: von <von_at_netned.pl-nospam>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 10:26:56 MET DST

Ostatnio zmienilem jeden z serwerow z nt na win2000 i zaczely sie problemy
Nagle kilka kont znajdujacych sie na tym serwerku ulega blokowaniu
przynajmniej 1x dziennie.
(co dziwne dotyczy to max 3 kont ;] reszta narazie nie zotala dotkieta ta
zaraza )
Objawy sa takie ze user X sie loguje i moze pracowac po czym nagle sie
okazuje ze juz nie ma dostepu do serwera bo konto zostalo zablokowane
(przewaznie po pewnym czasie bezczynnosci kompa)

w logu mam nagle zalew kilkunastu zdarzen:
Typ zdarzenia: Inspekcja niepowodzeń
Źródło zdarzenia: Security
Kategoria zdarzenia: Logon/Logoff
Identyfikator zdarzenia: 529