Re: Zarządzanie pracownią XP

Autor: tomi <tomj7_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 19:15:49 MET DST

> A nie ma tam domeny? W takim środowisku Active Directory i Group Policy
> rozwiązałoby wiele problemów. Ewentualnie nawet domena na Sambie.

  Niestety nie ma domeny tam są tylko kompy z systemem XP Prof. Narazie
musze sobie radzić bez domeny.
  Tak się zastanawiałem nad postawieniem domeny na Sambie, ale
potrzebowałbym jeszcze jednego kompa.
  Jakie on musiałby spełniać wymagania ? Jest jakiś graficzny interfejs do
zarządzania domeną na Sambie ?

tj