Problem z dostępem do katalogu (zabezpieczenia)

Autor: Rafaelo <ralko_at_cos_tam.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 11:34:03 MET DST

Witam.
Mam taki problem. Miałem wcześniej Windowsa 2000 i do jednego katalogu sobie
dałem takie prawa, aby miał dostęp do tego katalogu tylko administrator. Jak
raz reinstalowałęm system to najpierw dostęp do tego katalogu miałem
zabroniony, ale wystarczyło w zabezpieczeniach dodać siebie z pełnymi prawami
i normalnie miałem dostęp do tego katalogu. Teraz zainstalowałem Windowsa XP i
problem w tym, że do tego katalogu nie mogę się w ogóle dostać, ani go usunąć
ani nic.
Wie może ktoś jak mogę rozwiązać ten problem?
Aha, i jeszcze nie wiem czemu ale w Win 2000 jak dawałęm właściwości katalogu
to miałem zakładkę zabezpieczenia, gdzie mogłem sobie zmieniać te prawa
dostępu, a tutaj w Win XP nie mogę znaleść czegoś takiego.
System plików to oczywiście NTFS.
Z góry dziękuję za pomoc, p[ozdrawiam
Rafał

     archiwum i przeszukiwanie newsów