Re: zagubione partycje w xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 20:10:51 MET DST

Użytkownik "rafal" <ultra@wa.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3352.00000159.415eebc9@newsgate.onet.pl
> zainstalowalem xp na jednej z dwoch (w miare rownych ok. 40GB na
> kazdej) partycji (obie jako NTFS). Wszystko poszlo sprawnie. Zaczalem
> instalacje potrzebnego mi oprogramowania i w trakcie instalacji
> ktoregos z programow komputer przestal dzialac. po resecie nie chcial

Którego programu?

> wstac w zaden dostepny mi (czyli windowsowy) sposob. po przygotowaniu
> do ponownej instalacji systemu okazuje sie ze z dwoch partycji
> zostala jedna o rozmiarze 95Mb i jako FAT.
> Czy taki problem jest wyjatkiem czy moze komus sie juz zdarzyl. A
> jezeli tak to co robic oprocz (oczywiscie) ponownego formatu i
> instalacji systemu?

Można się pobawić w odszukanie rezerwowego sektora startowego partycji
NTFS i odtworzenie na jego podstawie wpisu w tabeli partycji. Ale
podobne przypadki raczej się nie zdarzają bez powodu - być może problem
tkwi w sprzęcie (przekręcony procesor, uszkodzona pamięć, uszkodzony
sektor na dysku, nieaktualny BIOS) albo w instalowanym oprogramowaniu...

/odpowiadając zmień px na pl/