Re: Jak zabezpiechyć plik HOSTS?

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 00:57:23 MET DST

Paweł Goleń wrote:

> Plik host możesz edytować, bo po to jest. Chcesz zablokować jego
> edycję - zabierz wszystkim prawa do zapisu. Ups, zapomniałem, jesteś
> przyzwyczajony do fat. Ale to złe przyzwyczajenie.

Ostatnio coraz więcej osób mi to wytyka. Przy najbliższej okazji chyba
jednak przejdę na NTFS. Zostawiłem FAT32 ponieważ mam sporo narzędzi które
bardzo skutecznie potrafią "wyleczyć" dysk w razie problemów. Dla NTFS nie
ma tego aż tyle :(
Będzie mi brakowało NDD czy Disk Edita :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *