jak wylaczyc logowanie

Autor: Miklewicz Marek <miklewicz_at_USUNTOicenter.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 20:08:13 MET DST

Wutam
przed chwila zainstalowalem sobie Win 2003 Enterprise okm wszystko dziala
suoer ale irytuje mnie jedna rzecz, mianowicie denerwuje mnie koniecznosc
kazdorazowego naciskania kombinacji klawiszy ctrl+alt+delete podczas
logowania i pozniej jeszcze klikanie na ok. W systemie jest tylko jeden
uzytkownik ( Administrator i nie ma przydzielonego hasla a mimo wszystko
takie utrudnienia sa. Jak to wylaczyc

--
Pozdrawiam
Miklewicz Marek