hub, switch czy 2 sieciówki?

Autor: kramarz <mcielok_at_tenbit.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 17:27:18 MET DST

czesc
mam zamiar sobie w domu postawić taki mały serwer, co będzie serwerem
służącym przede wszystkim do rozdzielania sygnału internetowego oraz będzie
łączył 2 komputery w domu. Czy reasumując 2 komputery + serwer. Sygnał
internetowy idzie z kablowki. Pomóżcie mi co lepiej kupić w celu połączenie
komputerów z serwerem:
huba
switcha
a może 2 karty włożyć do serwera i z każdego z nich zrobić połączenie do
komputera (internet idzie z kablówki przez USB).

Doradzcie, co najlepiej zrobić, mam zamiar na serwerze postawić tez ftpa
oraz WWW a może jeszcze coś ciekawego

pozdrawiam
kramarz